četrtek, 6. marec 2014

VILINSKO SPOROČILO ZA 6. MAREC 2014: nadzor misli

 (¯`♥´¯) .♥.•*¨`*♫.• 
  ´*.¸.•´♥  NADZOR MISLI  ❀ ☮ ☯

"Vadite se v nadzoru vaših misli in jih obračajte v POZITIVNO. Gre za navado. Ne zapletajte se v negativne pogovore in misli, ki prenašajo nezaželjeno. <3"

Kaj je skupno človeškemu rodu? To, da ko nas nekaj teži, radi nekomu potožimo... Se zaupamo prijateljici ali partnerju... To nas sicer za nekaj časa potolaži. Ali pa nam ravno nasprotno-še bolj prilije bencina na ogenj jeze ali žalosti.

Vas je razočarala prijateljica? Ste v glavi premlevali, kako "hudobna" je in to delili s partnerjem? Vas je on podprl v mišljenju, da je res "hudobna"? S tem ste si sicer "olajšali dušo", vendar ste tudi zabredli v močvirje negative.

Da-nekaj ali nekdo vas je razočaral ali prizadel. V tem trenutku imate možnost odločitve-lahko se odločite, da boste še nekaj časa plavali v tem umazanem močvirju negativnih čustev in se počutili še bolj slabo. Ali pa si boste rekli: "Da, prizadelo me je. Vendar izbiram veselje. Kajti od mene je odvisno, ali bo to imelo vpliv name ali ne."

Lahko si pomagamo z afirmacijami (npr: Danes je čudovit dan. Sem srečen, vesel in sproščen. Dogajajo se mi same lepe stvari.), meditacijo ali s havajsko metodo čiščenja "Ho'oponopono", s katero sem se srečala ob branju knjig avtorja Joe Vitale, in mi je zelo pomagala (morda kdaj napišem kaj več o sami metodi).

Važno je, da kot pastir čuvamo svoje misli in skrbimo, da bodo čimbolj  pozitivne in vesele. Kajti na tak način bomo v svoje življenje privabili pozitivne dogodke in ljudi. In morda... Boste celo kasneje ugotovili, da je bilo tisto, kar vas je na začetku prizadelo, samo pomota v komunikaciji in se bo vse razrešilo samo od sebe. :)




Mir, ljubezen in blagoslov <3

                                  A. Butterfly



Ni komentarjev:

Objavite komentar