četrtek, 6. marec 2014

VILINSKO SPOROČILO ZA 7. MAREC 2014: občutki

Prižgana svečka, kozarec domačega rdečega vina, kristali, šopek sivke in karte Metuljčice... Pa da vidim, kaj karte pravijo za jutrišnji dan ;)

(¯`♥´¯) .♥.•*¨`*♫.•  
 ´*.¸.•´♥ OBČUTKI ❀ ☮ ☯


"Ključ do sreče se skriva v tem, da se JASNO ODLOČITE, kaj si želite in o tem tudi razmišljate. Ko se počutite zdravo, bogato, uspešno, zadovoljno, srečno, privlačite še več. <3"

Vsak izmed nas ve, kaj si želi. Mnogi bodo rekli, da ne vejo, kaj si zares želijo. Vendar, če so resnično iskreni sami s seboj, ter prisluhnejo tistemu malemu otroku, ki še vedno prebiva v vsakemu izmed nas... Potem sanje in želje slej ko prej privrejo na dan.

To, da vemo, kaj si želimo, še ne pomeni, da bomo to tudi uresničili. Če celo dopoldne v sebi ponavljate: "Ljubim ga, oh kako ga ljubim. On je tisti pravi, z njim si želim narediti korak naprej. Želim si, da bi si ustvarila družino..." Potem pa se nekaj zgodi, kar v nas sproži tiste stare občutke od davno nazaj, da se podzavestno začnemo umikati nazaj: "Ohhh, kako je nesramen! Sploh ne vem, zakaj sem z njim. Ali si sploh želim, da bi naredila korak naprej? Ali pa je bilo moje življenje boljše, dokler ni prišel on? Kaj pa če mi je namenjeno, da sem samska? Joj saj res-ko sem samska, takrat resnično živim svoje sanje, ko se mi ni potrebno nikomur prilagajati." V tem primeru ne boste doživeli koraka naprej v zvezi, vse dokler se vaše misli in občutki ne bodo osredotočili na: "Z njim želim narediti korak naprej. Z njim si želim ustvariti družino." Potem se dogodki sami od sebe odvijejo tako, da si tega ne bi mogli zamisliti niti v svojih najbolj norih sanjah.

Ali pa služba: "Sposobna sem, imam veliko talentov, zaslužim si svojo sanjsko službo." In potem:"Oh pa saj ne vem... Ali sem dovolj odločna, da bi lahko imela svoje lastno podjetje? Pa saj po svoje tudi v tej službi ni tako zelo slabo..." S tako nasprotujočimi mislimi smo kot ping-pong žogica, ki skače sem ter tja. Pride pa nikamor.

Osredotočite se na svoje želje. Napišite si jih na list in jih nosite v denarnici ali nekje, kjer si jih boste lahko večkrat prebrali. Osredtočite se na tisto, kar si želite. In ne na tisto, kar vam povzroča bolečine v srcu, ter čir na želodcu.



Mir, ljubezen in blagoslov <3

A. Butterfly


Ni komentarjev:

Objavite komentar