sreda, 9. april 2014

SPOROČILO ZA 9. APRIL 2014: Andreja Kolenc

V ponedeljek zvečer sem popolnoma utrujena nameravala napisati vodilce za torek, vendar mi notranji glas tega ni dopustil... Namesto tega, sem upoštevala glasek in povlekla osebno karto...

UNIVERZALNI TOK: "Nastopil je čas, da se umiriš, zmanjšaš hitrost, globoko zadihaš in poduhaš vrtnice."  

Karta je govorila o temu, da je čas, da se malce ustavim, si vzamem dan ali dva povsem zase, saj bom drugače pregorela (zadnje čase sem bila zares zelo zaposlena in okoli polnoči ali še kasneje pisala vodilca, ker prej ni bilo časa). Oddih je res prijal in šele sedaj vidim, da sem ga res potrebovala, da sem si napolnila baterije. Sonček, voda, šport, dobra družba... Ponovno sem kot prerojena. :)


Danes za spremembno ne bom objavila dnevnega vodila iz kart, ampak citat Andreje Kolenc (mnogi jo poznate, saj se v Sloveniji zavzema za pravice porodnic in novorojenčkov; pravica do naravnega poroda in bodoče mamice izobražuje, ter poskuša izkoreniniti strah, ki ga nosečnicam velikokrat vceplja sodobna medicina). Andrejo Kolenc globoko spoštujem, čeprav je osebno še nisem srečala. Vendar že kar nekaj časa spremljam njeno delo na internetu in vedno znova mi je v navdih.


Za danes (in za vse dni), objavljam njeno misel:


"Vsak dan se vsaj enkrat poglej v ogledalo in sama sebi podari nasmeh. Živi z ljubeznijo do vsega, vsega živega in ne živega, najbolj pa do sebe, do svoje duše, svojih misli, vseh misli, do svojega telesa, do prevelikih, premalih ziz ali riti, do nepopolnega telesa, frizure, nosu… Lahko se ljubiš točno takšna, kot si, ker si popolna točno takšna kot si! Dovoli si strast, v sebi prebudi svojo boginjo in dovoli ji, da te v ritmu plesa popelje skozi življenje. 
Objemi svet!" 

[Andreja Kolenc]

Sledite njeni misli in se imejte radi. <3






Mir, ljubezen in blagoslov <3


Vse bodoče mamice pa lahko marsikaj koristnega izvedo na FB strani "Resnice o porodu".
POVEZAVA: Resnice o porodu

V branje priporočam tudi članek, na katerega sem naletela danes in govori o vlogi ženske, moškega, partnerskem odnosu, spočetju, rojstvu... Odgrinja marsikatero tančico, ki je ostajala zagrnjena. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar